Jobs & Career !! Share Jobs & Career Related Information here !! |
Advertisement |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
(#1)
![]() |
|
||||
![]() ![]() ![]()
Job in Master Tiles & Ceramic Industries Ltd Job, Technicians 23 May ![]() Master Tiles & Ceramic Industries Ltd Job, Technicians 23 May URGENTLY REQUIRED ELECTRONICS REPAIRING TECHNICIAN Master Tiles and Ceramic Industries Limited, a company of Master Group of Industries Gujranwala, requires the services of an energetic, committed and honest person having experience in Industrial control electronics cards repairing. IB Tech Electronics / DAE Electronics inimum Five years experience in repairing of: | ► All kinds of Industrial control electronic cards • Power Supplies • PLC and HMI ► Frequency inverter and DC Drives ► Burner controllers QUALIFICATION: Qualified and Interested candidates should send detailed CV at: [email protected] Before May 27, 2013
![]() ![]() ![]() ALLAH FARMATA HAI : AEY BANDEY JO HUA WO ACHA HUA . JO HORAHA HAI ACHA HO RAHA HAI. JO HOGA WO BHI ACHA HOGA. TERA KIYA GAIYA JO TU ROTA HAI TU KIA LAYA JO TU NE KHO DIYA. JO LIYA YAHIN (DUNYA) SEI LIYA JO DIYA YAHIN (DUNYA) PE DIYA JO AAJ TERA HAI PEHLAY KISI AUR KA THA AUR KAL KISI AUR KA HOGA. TABDEELI KAINAAT KA MAMOOL HAI BAS TU WO JAMA KAR JO TU SATH LEI KAR JANEY WALA HAI YANI NAIK AMAAL. |
Sponsored Links |
|
Bookmarks |
Tags |
ceramic, industries, job, master, technicians, tiles |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Job in Public Sector Job, Junior Assistant, Technicians 22 May | AYAZ | Jobs & Career | 1 | 05-24-2013 10:13 PM |
Job in Public Sector Organization Job, Technicians Walk In Interview 22 May | AYAZ | Jobs & Career | 1 | 05-24-2013 10:13 PM |
Job in Automobile Industry Job, Tractors, Trucks, Pickups, Van Company Job, GM Finance & sales | AYAZ | Jobs & Career | 0 | 05-19-2013 11:13 PM |
Job in CCTV Camera Company Job, Accountant, Cashier, CCTV Technicians 19 May | AYAZ | Jobs & Career | 0 | 05-19-2013 04:47 PM |
Job in MG Industries Pharma Glass Packaging Job, Chief Accountant, Admin Assistant 19 May | AYAZ | Jobs & Career | 0 | 05-19-2013 12:01 PM |