Jobs & Career !! Share Jobs & Career Related Information here !! |
Advertisement |
![]() ![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
(#1)
![]() |
|
||||
![]() ![]() ![]()
Job in Lahore King Edward Medical University Job, Associate Professors Of Orthopedics 31 May ![]()
![]() ![]() ![]() ALLAH FARMATA HAI : AEY BANDEY JO HUA WO ACHA HUA . JO HORAHA HAI ACHA HO RAHA HAI. JO HOGA WO BHI ACHA HOGA. TERA KIYA GAIYA JO TU ROTA HAI TU KIA LAYA JO TU NE KHO DIYA. JO LIYA YAHIN (DUNYA) SEI LIYA JO DIYA YAHIN (DUNYA) PE DIYA JO AAJ TERA HAI PEHLAY KISI AUR KA THA AUR KAL KISI AUR KA HOGA. TABDEELI KAINAAT KA MAMOOL HAI BAS TU WO JAMA KAR JO TU SATH LEI KAR JANEY WALA HAI YANI NAIK AMAAL. |
Sponsored Links |
|
(#2)
![]() |
|
|||
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Bookmarks |
Tags |
associate, edward, job, king, lahore, medical, orthopedics, professors, university |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Job in UET Lahore Job, Professors, Associate Professors 29 May | AYAZ | Jobs & Career | 0 | 05-29-2013 08:54 PM |
Job in Rawalpindi Institute Of Cardiology Job, Professors, Medical Physicist, Lab Technician 24 May | AYAZ | Jobs & Career | 1 | 05-24-2013 10:07 PM |
Job in Ziauddin University Job, Dean, Director, Associate Professors 22 May | AYAZ | Jobs & Career | 0 | 05-22-2013 08:38 PM |
Job in University of Central Punjab Job, Professors, Associate Professors, Lecturers 19 May | AYAZ | Jobs & Career | 0 | 05-19-2013 04:41 PM |
Job in Bahria University Karachi Job, Faculty, Lecturers, Professor, Assistant Professors 19 May | AYAZ | Jobs & Career | 0 | 05-19-2013 10:29 AM |